North Sea Round Town '14

Opdrachtgever: Stichting RIFF

Locatie: Rotterdam

Periode: januari - juli 2014

Werkzaamheden: marketing & communicatie

North Sea Round Town is met ruim 200 concerten op zo'n 100 Rotterdamse locaties de officiële opwarmer van het North Sea Jazz Festival. 

Tijdens mijn 3e editie kwamen verschillende uitdagingen op mijn pad. Zo hebben we een nieuwe huisstijl ontworpen in samenwerking met Stof Rotterdam. Kernwoorden die we hiervoor meegaven waren o.a. ‘Rotterdams’, ‘toegankelijk’ en ‘live muziek van hoog niveau’. We zijn erg trots op het resultaat!

In het verlengde hiervan schakelde ik Superlatief in voor het ontwikkelen van een nieuwe website. Deze is gebruiksvriendelijk, responsive en ook nog eens heel prettig om te zien. Verder hield ik me bezig met het genereren van zoveel mogelijk persaandacht, afspraken met onze vele samenwerkingspartners en de offline en online campagne. Alle marketing- en communicatiedoelstellingen zijn behaald.

 

foto's: Maarten Laupman, Eric van Nieuwland, Melanie van Zweeden